مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

میدان مارین پلاتست مونیخ، مشهورترین میدان شهر مونیخ

میدان مارین پلاتست مونیخ Marienplatz مونیخ مشهورترین میدان شهر مونیخ است.
میدان مارین پلاتست مونیخ که در قلب آلت اشتاد (شهر قدیمی) واقع شده است، بهترین مکان برای شروع تور مونیخ با جاذبه های جالب و دیدنی و کار های هیجان انگیز برای انجام است و در مسافت پیاده روی منتهی به آن می توانید از بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری مونیخ نیز دیدن فرمایید. در اینجا نحوه شروع سفر به میدان مارین پلاتست مونیخ در آورده شده است.

میدان مارین پلاتست مونیخ

تاریخچه

قدمت این بنا به قرن دوازدهم میلادی می رسد، زمانی که Marienplatz توسط هنری شیر، دوک بایرن، تأسیس شد. در آن زمان از این میدان برای برپا سازی بازارهای قرون وسطایی و نیز برگزاری جشن ها و مسابقات استفاده می شد.

بناهای تاریخی مختلفی در طول قرن ها مانند Mariensäule در سال 1638 بنا شده اند تا پایانی بر حمله سوئد در طول جنگ 30 ساله باشد. جالب است بدانید که نام این بنا به منظور دست یازی به یارای مریم مقدس برای محافظت از شهر در برابر بیماری وبای همه گیر در آن زمان، از Schrannen به Marienplatz (دژ مریم مقدس) تغییر یافت که این واقعه آغازی بر تکامل این میدان نیز شد. این مکان تا سال 1807 هنگامی که بازار به Viktualienmarkt منتقل شد، یک بازار باقی مانده بود. در طول المپیک 1972 مونیخ این میدان به منطقه ای برای عابران پیاده تبدیل شد.

امروزه، این میدان هنوز هم در حال پیشرفت و بازسازی بوده و یک مکان ملاقات محبوب برای افراد محلی و گردشگران تور اروپا می باشد.

میدان مارین پلاتست مونیخ

در مارین پلاتز چه باید دید؟

اولین چیزی که هنگام ورود به میدان مارین پلاتست مونیخ می بینید، ساختمان زیبای شهرداری مونیخ  (New Town Hall) است. این نمای 300 متری، نمایی زیبا با تزئینات صدها مجسمه، برجک و طاق است که بر میدان حاکم است. اگرچه به نظر می رسد که تاریخ تالار شهر جدید به قرون وسطی باز می گردد، این ساختمان بین سال های 1867 تا 1909 به سبک گوتیک فلاندر ساخته شده است. تالار شهر جدید محل استقرار دولت شهر و دفتر گردشگری مونیخ است.

برج Neues Rathaus خانه های Rathaus-Glockenspiel را در خود جای داده است. این بنا هر روز ساعت 11 صبح و ظهر دارای نمایش است. صدها نفر در جلوی برج جمع می شوند تا صدای سنتور فرنگی و ناقوس کلیسا را بشنوند و داستان نمایشی 32 چهره با وقایع تاریخی باواریایی را تماشا کنند. به دنبال پرنده ای طلایی باشید که 3 مرتبه چرخش دارد تا انتهای هر نمایش را مشخص سازد. در مرکز مارین پلاتست، مارین سوله یا ستون سنت مری را خواهید یافت. بالای تندیس طلایی مریم باکره، پایه ستون در هر گوشه دارای اشکالی منحصر به فرد است که نشان دهنده غلبه شهر مونیخ بر جنگ، آفت، گرسنگی و بدعت است.

Altes Rathaus (تالار شهر قدیمی مونیخ)، واقع در ضلع شرقی مارین پلاتست، ساختمان اصلی تالار شهر است که قدمت آن به قرن چهاردهم میلادی باز می گردد. در سال 1874، هنگامی که این ساختمان برای اجرای مراسم ها جا کم آورد، شهرداری مونیخ به سمت تالار شهر جدید در طرف دیگر این میدان برای برگزاری مراسمات و نمایشگاه ها گرایش یافت. در جنگ جهانی دوم که این تالار تا حد زیادی نابود شد، تالار شهر قدیمی با استفاده از نقشه های اصلی به سبک نئو گوتیایی بازسازی شده و در حال حاضر Spielzeugmuseum (موزه اسباب بازی) مونیخ را در خود جای داده است. موزه ارزان و جذاب مجموعه ای از اسباب بازی های بی نظیر تاریخی اروپا و ایالات متحده را در خود جای داده است که بیار دیدنی بوده و توصیه می کنیم حتما از آن دیدن فرمایید.

میدان مارین پلاتست مونیخ

جاذبه های اطراف مارین پلاتز

میدان مارین پلاتست مونیخ نه فقط نقطه شروع بسیاری از جاذبه های دیگر مونیخ است بلکه راه اصلی خیابان های خرید Kaufingerstrasse مونیخ از اینجا آغاز می شود. برج های دوقلوی Frauenkirche، آسمان شهر مونیخ را مشخص می کنند و فقط چند قدم از این میدان زیبا فاصله دارند. بزرگترین کلیسای شهر مونیخ در این میدان قرار دارد که دارای دیدنی های عجیب و غریبی مانند Teufelstritt یا "رد پای شیطان" نیز می باشد.

باغ انگلیسی مونیخ نیز در فاصله کمی از این میدان قرار دارد و بزرگترین پارک این شهر است. شما می توانید یک قایق نیز اجاره کنید، در مسیرهای جنگلی قدم بزنید، گشت و گذار افراد را تماشا کنید و از نوشیدن نوشیدنی های محلی مونیخ لذت ببرید.

برای آشنایی با خوشمزه ترین غذاهای مونیخ ، اینجا کیک کنید.

در زمان کریسمس، Christkindlmarkt مونیخ (قدیمی ترین بازار کریسمس) که مربوط به سال 1642 است، در این مکان برگزار می گردد. این بخش در سطح میدان قرار دارد که هدایای دستباف و مراسم بسیار شادی را ارائه می دهد. کنسرت های رایگان کریسمس را نیز می توانید در سالن Neues Rathaus مونیخ گوش فرا دهید.

چگونه به میدان مارین پلاتز مونیخ برسیم؟

میدان مارین پلاتست مونیخ در مرکز شهر، در منطقه آلت اشتاد قرار دارد. آدرس واقعی آن ناحیه 80331 مونیخ در آلمان است.

این میدان به وسیله S-Bahn (قطارهای محلی) و U-Bahn (مترو) با ایستگاه های خود به بقیه شهر وصل شده است: از ایستگاه های قطار محلی S1، S2، S3، S4، S6، S7 و S8 و نیز از ایستگاه های مترو U-Bahn از طریق U3 و U6 در سرتاسر شهر مونیخ می توان به مارین پلاتز رسید. ایستگاه S8 نیز به صورت مستقیم از فرودگاه به Marienplatz حرکت می کند.

 

منبع: www.touryab.travel

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی

تماس بگیرید  13 10 022 0992 

 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۳)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

پاسخ:
ممنون از شما که همراه وب سایت م  هستید.
آیا تا به حال از صفحه اینستاگرام ما بازدید نموده اید؟

سلام
خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی