مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

باغ انگلیسی در قلب مونیخ با جاذبه هایی منحصر بفرد

باغ انگلیسی مونیخ یا به زبان آلمانی انگلیشر گارتن ، یک باغ بزرگ واقع در شهر مونیخ آلمان است که یکی از بزرگ ترین و زیباترین پارک های اروپا محسوب می گردد و یک مکان سرسبز و شگفت انگیز برای استراحت و تفریح مونیخ می باشد.

باغ انگلیسی مونیخ در قرن هجدهم میلادی و با الهام از معماری پارک های کلاسیک انگلیسی و نیز باغ های سنتی چینی در شرق آسیا احداث شد. 

باغ انگلیسی مونیخ که در قلب شهر مونیخ قرار دارد، دارای بیش از 200 سال قدمت است و مساحتی به میزان 370 هکتار دارد.  رود ایسار که در کنار این باغ جریان دارد باعث شده توجه گردشگران به این باغ دو چندان شود و چمن ها و مراتعی که زیر آفتاب عصر می درخشند و امروزه در این پارک فعالیت‌های گسترده‌ای از دوچرخه‌سواری و یوگا تا فوتبال انجام می‌شود. این پارک دارای مناظر و آرامگاه های بسیار زیبایی می باشد که نمونه های آن کمتر در پارکی دیده می شود. می توانید در این باغ قایق های پارویی اجاره کنید و در بخش کوچکی از این فضای انگلیسی افراد موج سوار می توانند تمرین های خود را انجام دهند.

باغ انگلیسی مونیخ

در باغ انگلیسی مونیخ یک آمفی تئاتر زیبا نیز وجود دارد که به خصوص در فصل بهار و تابستان میزبان اجراهای هنری و کنسرت های موسیقی می باشد. همچنین مکان های مناسبی نیز برای حمام آفتاب، پیاده روی، دوندگی و بندبازی روی طناب نیز در این پارک تعبیه شده که می توانید از آن ها استفاده نموده و لذت ببرید. این جاذبه ها در بخش جنوبی باغ انگلیسی مونیخ قرار داشته و در مقایسه با بخش شمالی آن دارای تعدد گردشگران بیشتری هستند و در نتیجه شلوغ تر می باشند.

باغ انگلیسی مونیخ

اماکن و جاذبه های باغ انگلیسی مونیخ

  • خانه ی چای ژاپنی ها
  • برج چینی ها و محیط اطراف
  • شونفلد وایز و محیط اطراف
  • موج سواری
  • مونو پترون
  • بانک استینر
  • یادبود رامفورد
  • منظره ی کلنزهور
  • هیرشاو

خانه چای ژاپنی

باغ ژاپنی در باغ انگلیسی مونیخ شامل یک برج چینی و یک کافه ژاپنی می باشد که چای ها و نوشیدنی های مخصوصی سرو می کند. کافه ژاپنی به طور مرتب مراسم نوشیدن چای را برگزار می کند که توصیه می کنیم در آن شرکت نموده و علاوه بر چشیدن طعم به یادماندنی چایی های مخصوص ژاپنی، با فرهنگ و آدام رسوم ملل نیز آشنایی جالبی پیدا کنید. همچنین رستورانی سنتی به نام Hirschau نیز در مرکز باغ ژاپنی وجود دارد که استیک های خوشمزه ای را به همراه نوشیدنی های محلی ارائه می دهد. جالب است بدانید که باغ ژاپنی و کافه آن در سال 1972 مصادف با مسابقات المپیک که آن سال در لندن برگزار شد بنا شده اند. از آن جایی که در همان سال مسابقات المپیک زمستانی ساپورو در ژاپن نیز برگزار می گردید، مسئولین امر در آن سال ها به نشانه صلح و دوستی آلمان و ژاپن تصمیم به احداث این باغ نمودند.

باغ انگلیسی مونیخ

برج چینی

برج چینی نیز یک بنای چوبی زیبا و دوست داشتنی به طول تقریبی 25 متر در مکان این باغ می باشد که به سبک و سیاق سنتی پاکودا چینی ساخته شده است. این ساختمان در سال 1790 ساخته شد اما در جریان جنگ سال 1944 بارها مورد یورش قرار گرفته و قسمت هایی از آن تخریب و بعد ها بازسازی شد. 

 

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی

تماس بگیرید  13 10 022 0992 

 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی