مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است زیرا این کشور از نظر صنعتی بسیار پیشرفته است و از هر نظر برای زندگی و مهاجرت منحصر به فرد است و همچنین از رفاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار است. هرساله افراد از سراسر جهان با روش‌های مختلف از جمله تحصیلی، کاری، توریستی،سرمایه‌گذاری، همراه، ازدواج، تولد و شرایط خاص تصمیم به مهاجرت به این کشور  را دارند. این کشور دارای فضای کاری و تحصیلی بی‌نظیری است. شرایط این کشور در زمینه کار و سرمایه‌گذاری بی‌نهایت مناسب است و نسبت به مابقی کشورهای اروپایی از وضعیت بهتری برخوردار است و این موضوع سبب شده است که آمار مهاجران در این کشور بسیار بالا باشد. مهاجرت به آلمان برای کسانی که از نظر سابقه کاری در وضعیت خوبی هستند بسیار عالی خواهد بود. کار در آلمان در وضعیت عالی قرار دارد.

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار 

یکی از روش‌های مهاجرت به آلمان ، ویزای کار آلمان است که خود شامل دو گزینه بلو کارت و ویزای جستجوی کار خواهد بود.

به طور کلی روشی که سبب مهاجرت به این کشور می‌شود تخصص شغلی است در تخصص شغلی ، سن، تحصیلات و سطح زبان و میزان سابقه کاری شما بررسی می‌شود. در این روش هزینه‌ها کم است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه موضوعات زیر روی آنها کلیک کنید:

بلوکارت آلمان

ویزای جستجوی کار آلمان

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری روش‌های مختلفی مطرح است که سعی می‌کنیم بهترین روش‌های موجود را ارائه دهیم:

  • اولین روش راه‌اندازی کسب و کار طبق یک فعالیت فردی است مثلاً شما می‌توانید با استفاده از سرمایه خود یک رستوران در آلمان تأسیس نمایید. همین فروشگاه‌های مواد غذایی و فروشگاه پوشاک و .. نیز در این لیست قرار می‌گیرند. این روش برای کسانی خوب است که علاقه‌ای به مهاجرت به این کشور از طریق ثبت شرکت و دریافت مجوز ندارند.
  • دومین روش برای مهاجرت به به این کشوراز طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. اگر شما مالک یک شرکت معتبر در ایران باشید، می‌توانید فعالیت خود را گسترده‌تر نمایید. در این وضعیت به سادگی در آلمان شرکتی مشابه با ایران تأسیس کرده و فعالیت‌های اقتصادی آغاز می‌شود. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت مسئولیت محدود دراین کشور 25000 یورو اعلام شده است.
  • روش دیگر مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت تضامینی است. شرایط این شرکت مانند گزینه قبل است با این تفاوت که میزان سهامداران و اعتبار شرکت با نوع قبل فرق دارد.
  • از دیگر روش‌های مهاجرت به این کشوراز طریق سرمایه گذاری، تأسیس دفتر نمایندگی است که در واقع همان شعبه برای یک شرکت والد محسوب می‌شود. این گزینه می‌تواند در مسیر تأسیس شعبه مستقل بوده و یا به شکل شعبه وابسته در نظر گرفته شود.

نکته: برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری باید:

  • حقوق دوازده ماه خودتان در نظر گرفته شود.
  • هزینه‌ای برای اجاره یک دفتر و همینطور حقوق کارمندان و هزینه‌های تبلیغاتی به شکل دقیق مورد ارزیابی قرار بگیرد.
  • همچنین در ابتدا باید مدارک شما ترجمه رسمی شود و مورد تأیید سفارت آلمان قرار بگیرد.
  • نیاز به طرح توجیهی اقتصادی خواهد بود. در نهایت مجوز برای شما صادر می‌شود.

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج باید شرایط به شکل دقیق رعایت شود.

در این زمینه ازدواج شما باید حتماً ثبت شده باشد.
همسر شما باید ثابت نماید که از نظر بودجه و درآمد در وضعیت خوبی است.
شما به عنوان یک فرد غیر آلمانی باید مدرک زبان آلمانی A1 داشته باشید.

در مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج محدودیت جنسیتی وجود ندارد و فرقی نمی‌کند کدام یک از زن و مرد آلمانی باشند.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیلی

در میان روش‌های ذکر شده مهاجرت به آلمان ، مهاجرت تحصیلی جزو بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود زیرا مهاجرانی که بتوانند از یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرش بگیرند به راحتی ویزای آلمان را اخذ خواهند کرد، ضمن این که تمام دانشگاه‌های دولتی این کشور هزینه‌ی پایینی دارند یا کاملا رایگان هستند و از اعتبار بسیار بالایی در جهان برخوردار هستند اما حتما مدرک زبان آلمانی b2 یا c1  و یا مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا تافل برای رشته‌های محدودی در تعدادی از دانشگاه‌ها نیاز خواهد بود. دانشجویان در زمان تحصیل در این کشور اجازه کار به صورت تمام وقت را ندارند، اما می‌توانند 25 ساعت در هفته به شکل نیمه وقت کار کنند. ضمن این که هزینه زندگی برای یک دانشجو در کشور آلمان 700 الی 1000 یورو در ماه خواهد بود.

مهاجرت به آلمان

رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی برای تحصیل در آلمان گزینه‌های بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. این رشته‌ها از نظر امکانات و درآمدزایی حرف اول را در این کشور می‌زنند.

شما برای تحصیل در این کشور نیاز به بررسی سطح زبان خود دارید. یکی از ملزومات ورود به  دانشگاه‌های این کشور داشتن مدرک زبان آلمانی است. در این کشور آموزش‌های زبان در سه سطح برگزار می‌شود که با توجه به نوع دانشگاه  مدرک b1 و یا B2 می‌تواند گزینه‌های خوبی باشد. شما برای اخذ مدرک b1 باید حداقل 350 جلسه آموزش ببینید این گزینه برای مدرک b2 با 600 جلسه همراه خواهد بود.

مهاجرت به آلمان از طریق همراه

شرایط ویزای همراه برای کشور آلمان به خوبی فراهم شده است. به عنوان مثال:

کسی که در این کشور مشغول به کار است می‌تواند پس از یک سال به سادگی این ویزا را برای همسر و فرزندان کمتر از 18 سال اخذ نماید. در نظر داشته باشید که همسر و فرزند وی می‌توانند در شهری که فرد اصلی اقامت دارد مشغول به کار و تحصیل شوند. 
افرادی که مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب نموده‌اند  به سادگی می‌توانند همسر و فرزندان خود را همراه نمایند، در نظر داشته باشید که در این مسیر شرایط اقامت دائم نیز به خوبی فراهم می‌شود.
یک مورد دیگر که در لیست مهاجرت به آلمان از طریق همراه دیده می‌شود، ویزای اضطراری است که برای بیماری‌های خاص وجود دارد. این ویزا به نوبه خود می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که در کشور خود نمی‌توانند پروژه درمان را طی نمایند.

با دریافت ویزای همراه آلمان می‌توانید بدون محدودیت و بدون نیاز به دریافت مجوز کاری به صورت تمام وقت کار کنید. مهاجرت از طریق همراه  از روش‌هایی است که می‌توان به این کشور مهاجرت کرد. با دریافت این ویزا می‌توان به کار و تحصیل پرداخت.

 

منبع: www.go2tr.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی

تماس بگیرید  13 10 022 0992 

 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی