مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان

بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان به واسطه کمبود نیرو در این بخش همواره مورد توجه متقاضیان خارجی مایل به مهاجرت به آلمان قرار دارد. اکثر دانشجویان خارجی آلمان را به عنوان مقصد نهایی برای تحصیل علوم کامپیوتر انتخاب می کنند، چرا که این کشور دارای یک بازار کار عالی در رشته کامپیوتر می باشد که به دنبال جذب متخصصان تحصیلکرده است. بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان که متخصصان این رشته می توانند با توجه به مدرک تحصیلی و سابقه کاری خود درخواست بلو کارت آلمان داده و اقامت دائمی آلمان را اخذ کنند. ما در این مقاله توضیحات جامع و کاملی پیرامون شرایط بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان خواهیم داد.

بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان

درآمد مهندسان کامپیوتر در آلمان موضوعی است که انگیزه مهم اغلب متقاضیان مهاجرت به آلمان محسوب می شود. در واقع، درآمد شما به  عنوان مهندس کامپیوتر به عوامل و فاکتورهای مختلفی شامل سابقه کاری شما و یا مهارت کاریتان و یا میزان تحصیلاتتان بستگی دارد. اگر شما نیز فارغ التحصیل رشته کامپیوتر هستید و علاقه مند بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان می باشید، بایستی بدانید که این رشته جزء مشاغل مورد نیاز آلمان است و شانس شما برای اخذ ویزای کار آلمان از این طریق بسیار بالا است. 

شرایط بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان

بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان که مکان ایده آلی برای کار مهندسان کامپیوتر محسوب می شود، چرا که شرکتهای آلمانی عمدتا بر روی توسعه و تحقیق فناوری های نوین سرمایه گذاری می کنند و به همین دلیل آلمان را به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا و سومین اقتصاد بزرگ جهان نگه داشته اند. این کشور همچنین دارای استارت آپ های فراوان و شرکتهای فناوری با اندازه متوسط به همراه شرکت های چند ملیتی بزرگ می باشد که شرکتهای تابع را در کل اروپا و جهان سازماندهی می کنند.

به عنوان مثال بانک Deutsche Bank با اینکه یک شرکت مالی است، اما از بزرگترین کارفرماهای مهندسان کامپیوتر، توسعه گرها و متخصصان IT می باشد. از دیگر شرکت های بزرگ آلمانی که در حال جذب متخصصان IT هستند می توان به اسکای تک و زیمنس یا حتی تولید کنندگان خودرو همانند BMW یا Daimler اشاره کرد.

 

بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان
 

وضعیت بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان

سطح تکنولوژی در آلمان به واسطه رقابت بالا بر سر نوآوری، روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است. همینطور که زمان به پیش می رود، مهندسان کامپیوتر نیز نظاره گر افزایش منافع و امتیازات خودشان در اقتصاد آلمان خواهند بود. هم اکنون، در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی کمبود متخصصان IT مشهود است و به همین خاطر درآمد این متخصصان نیز دائما در حال افزایش است. پس اصلا جای تعجب نیست که مهندسان در آلمان درآمد خوبی داشته باشند.

شرایط اخذ بلوکارت آلمان برای مهندسان کامپیوتر

در بحث بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان همالنطوری که مطلع هستید، متخصصان رشته کامپیوتر جزء فهرست مشاغل مورد نیاز آلمان در سال 2019 می باشند و دولت آلمان برای این متخصصان تسهیلات و امکانات مهاجرتی خاصی به عنوان مشوق کار در آلمان پیش بینی کرده است. یکی از این تسهیلات مهاجرتی آلمان برای مهندسان کامپیوتر و متخصصان فناوری اطلاعات (IT)، درخواست ویزای کار آلمان در قالب بلوکارت یا کارت آبی است. درحقیقت، بلو کارت آلمان یکی از آسانترین و سریعترین روش های مهاجرتی پیش روی مهندسان کامپیوتر برای اخذ اقامت اروپایی و زندگی و کار درکشور آلمان می باشد.

بازار کار رشته کامپیوتر در آلمان

شرایط تحصیل رشته کامپیوتر در آلمان

مسلما اخذ مدرک از دانشگاه های برتر آلمانی روشی آسان برای یافتن کار در هر نقطه از اروپا و خارج از اروپا است. در آلمان، علوم کامپیوتر یکی از رشته های تحصیلی بسیار مطلوب در بین دانشجویان داخلی و خارجی است و اغلب دانشگاه های آلمانی این برنامه تحصیلی را به دانشجویان خود ارایه می دهند. اگر شما قصد تحصیل رشته کامپیوتر در آلمان را داشته باشید، شما می توانید این برنامه تحصیلی را در هر 3 مقطع تحصیلی لیسانس (3 سال)، فوق لیسانس (2 سال) و دکترا (4 سال) ادامه تحصیل دهید. به شرط آنکه، شما صلاحیت های لازم برای تحصیل در آلمان را داشته باشید. از شرایط تحصیل رشته کامپیوتر در آلمان می توان به ارائه مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی همراه با ریز نمرات مربوطه و نیز داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح B2 یا C1 اشاره کرد.

 

منبع: www.emigrationplus.com

 

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی

تماس بگیرید  13 10 022 0992 

 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی