مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

پردرآمدترین شغل ها در آلمان ۲۰۲۰

پردرآمدترین شغل ها در آلمان کدامند؟؟ آیا حرفه و تخصص شما در بین پردرآمدترین شغل ها در آلمان قرار دارد؟؟ در ادامه با ۱۰ شغل پردرآمد در آلمان آشنا میشوید.

پردرآمدترین شغل ها در آلمان

۱۰. مشاور (حسابداری، قانون، مدیریتی، آموزش و …)

مشاوران که ممکن است بصورت انفرادی یا از سوی یک شرکت برای ارائه خدمات به مشتریان انتخاب شوند.
حقوق سالانه مشاوران از ۳۰ تا ۴۶ هزار یور شروع میشود و با گذشت زمان و پیشرفت آنها در فعالیت های شغلی شان به ۲۲۰ تا ۳۷۰ هزار یورو سالانه خواهد رسید.
داشتن حداقل یک مدرک لیسانس در زمینه های مرتبط مانند مدیریت کسب و کار، امور مالی و حسابداری شما را برای داشتن شغلی بعنوان مشاور آماده میکند.

۹.مهندسی ( عمران ، شیمی، برق ، مکانیک، طراحی سازه،ایمنی، الکترونیک و … )

حقوق مهندسین با توجه به نقش و تجربه افزایش می یابد. با این حال متوسط حداقل درآمد ۶۴ هزار یورو، با افزایش دانش و تجربه در رشته های مهندسی افزایش حقوق از ۱۳۸ تا ۱۶۸ هزار یورو خواهد بود.
برای بسیاری از موقعیت های شغلی رشته مهندسی داشتن مدرک لیسانس کفایت میکند.

۸. متخصص IT

متخصصین آی تی ، برای پشتیبانی فناوری اطلاعات به شرکت ها و سازمان ها در مدیریت سخت افزار، نرم افزار و اینترنت و شبکه و مشکلات آنها کمک میکنند.
آنها سالانه بطور میانگین ۶۶ هزار یوروکسب میکنند، که با افزایش دانش و تجربه آنها حقوق سالانه آنها ۸۱۰۰۰ یورو تخمین زده میشود. مدیر فناوری اطلاعات (متخصصین IT) سالانه ۱۲۴۰۰۰ یورو درآمد خواهد داشت.
بطور کلی ، برای داشتن شغلی با عنوان متخصص IT ، داشتن یک مدرک لیسانس در زمینه های مرتبط با کامپیوتر ، سیستم های اطلاعاتی کفایت میکند.

پردرآمدترین شغل ها در آلمان

۷. حقوق

متخصصان در رشته حقوق و بطور کلی وکلا، با مشاوره دادن به موکلان خود مردم راد در زمینه مسئل و مشکلات حقوقی راهنمایی میکنند که وکلا در شرکت های کوچک معمولا حدود ۴۰ هزار یورو سالانه درآمد خواهند داشت و این در حالتی است که درآمد سالانه وکلا در شرکت های متوسط به ۷۰ هزار یورو و در شرکت های بزرگ به ۸۰ هزار یورو افزایش خواهد داشت.

برای وکیل شدن در آلمان ابتدا باید اجازه قانونی وکالت در آلمان را داشته باشد. و در مجموعه ای از امتحانات وکالت شرکت کنید. که این فرآیند ممکن است حداقل ۷ سال طول بکشد. در نظر داشته باشید که این شرایط میتوانددر ایالت های مختلف آلمان متفاوت باشد.

۶. دستیار پزشک

دستیاران پزشکان در کلینیک ها، یا مراکز مراقبت از پوست و مو ، و … . میانگین درآمد برای این افراد از ۸۵ هزار یورو تا ۱۵۰ هزار یورو سالانه متفاوت است. در حالی که پزشکان با داشتن ۱۱ تا ۱۶ سال سابقه کار، میتوانند سالانه از ۲۷۲ هزار یورو دررآمد داشته باشند. و اگر سابقه کاری آن ها به ۲۰ سال برسد درآمدی معادل ۴۰۰ هزار یورو سالانه خواهند داشت.
برای دستیابی به این کار در آلمان ، باید در ابتدا مدرک پزشکی خود را دریافت کنید، هم چنین باید مجوز رسمی Approbation را داشته باشید و حداقل مدرک زبانb1 آلمانی مورد نیاز است.

۵.مسئول آزمایشگاه

مسئولین آزمایشگاه، مسئولیت امنیت و کارآمدی یک آزمایشگاه، نظارت بر فعالیت های آزمایشگاه و داشجویان پزشکی، را دارند. میانگین درآمد این افراد سالانه ۱۲۳ هزار یورو می باشد.
بیشتر کارفرمایان به دنبال استخدام مسئولان آزمایشگاه با مدرک لیسانس در رشته های زیر گروه پزشکی، شیمی و یا مهندسی شیمی هستند. متقاضیان با تجربه کار در آزمایشگاه معمولا ارجئیت دارند.

۴. مدیر فروش

نقش مدیر فروش بطور معمول، بر توسعه و مدریت روز به روز کسب و کار از طریق تعیین اهداف و تجزیه و حلیل طرح های آموزش و فروش و … می باشد.
مدیران فروش بیشتر درآمد خود را در بخش بازاریابی و فروش به دست می آورند. که مدیران فروش با تجربه معمولا تا میزان ۱۳۴ هزار یورو سالانه درآمد خواهند داشت. در حالیکه کارشناسان میتوانند حداقل درآمدی سالانه ۸۸ هزار یورو داشته باشند.

۳.سرمایه گذاران بانکی

سرمایه گذاران بانکی بطور ویژه، در یک موسسه مالی یا بانک فعالیت دارند که به جمع آوری سرمایه برای دولت ، موسسات و یا… اقدام میکنند. این افراد میتوانند سالانه تا ۱۵۰ هزار یورو در اولین سال استخدام داشته باشند. و با افزایش تجربه در این زمینه میتوانند تا ۳۰۰ هزار یورو یا بیشتر در هر سال درآمد داشته باشند.
در سطح مدیریت ، نیازمند داشتن مدرک MBA هستید، اما داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با اقتصاد، ریاضیات و آمار برای داشتن این شغل مناسب است.

پردرآمدترین شغل ها در آلمان

۲.وزیر

وزرای فدرال آلمان، اعضای کابینه دولت فدرال آلمان هستند که تصمیمات اساسی و سیاسی را با نظر وزرای دیگر میگیرند. قطعا وزارت یکی از پردرآمدترین شغل های آلمان است. شغل وزارت در آلمان سالانه از ۱۴ هزاریورو در ماه یا ۱۶۸ یورو در سال درآمد دارد.
بسیاری از سیاستمداران، قبل از اینکه وارد سیاست شوند، تجربه هایی در شغل های در زمینه اقتصاد و مدیریت دارند و نکته قابل توجه برای اخذ شغل وزارت داشتن حق شهروندی کشور آلمان است و بطور مشخص باید شهروند رسمی کشور آلمان باشید.

۱.مدیر اجرایی

مدیر اجرایی یا هیات مدیره شرکت های بزرگ معمولا دارای بالاترین میزان درآمد در کشور آلمان هسستند . مدیران شرکت هایی که دارای ۲۵ کارمند یا کمتر باشند سالانه تا ۱۷۰ هزار یورو در آمد داشته باشند و این در حالی است که شرک هایی با ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کارمند، تا ۸۰۷ هزار یورو سالانه درآمد دارند. البته میزان درآمد به فعالیت شرکت بستگی دارد بطوریکه مدیر عامل شرکت فولکس واگن ، مارتین وینکورن، گزارش کرد که سالانه ۱۵ میلیون یورو درآمد دارد.

 

منبع: www.koohenoor.org

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی