مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

تحصیل دندانپزشکی در آلمان

تحصیل دندانپزشکی در آلمان در سال 2020 با توجه به این که آلمان صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیا است و آمار بیکاری آن زیر 4% است٬ طرفداران زیادی دارد. تحصیل دندانپزشکی در آلمان به افراد کمک خواهد کرد تا در فاصله بسیار کوتاهی پس از پایان دوره تحصیل، شغل مورد نظر خود را یافته و در این کشور پیشرفته مشغول به کار شوند. آلمان از کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن است که علاوه بر اهمیت اقتصادی و صنعتی، از لحاظ علمی نیز دارای اهمیت است. دانشگاه های آلمان جزء برترین دانشگاه های جهان رتبه بندی می شوند و دانشجویان خارجی بسیاری، آن ها را برای تحصیل انتخاب می کنند.

تحصیل دندانپزشکی در آلمان

از آنجا که سطح علمی دانشگاه های آلمان بالاست، در رشته های علوم پزشکی، از جمله تحصیل دندانپزشکی در آلمان، بسیاری از دانشگاه های آن مورد تایید وزارت بهداشت هستند. منتهی یکی از مهم ترین دلایلی که این کشور را پرطرفدار کرده این است که همچنان در سال 2020 نیز نظام تحصیلی آلمان رایگان است. نتیجتا دانشجویان اگر موفق به قبولی و اخذ پذیرش از یک دانشگاه دولتی آلمان شوند٬ تنها دغدغه ای که خواهند داشت٬ هزینه های ماهیانه زندگی و تمرکز روی دروس دانشگاهی است.

جهت اطلاع از هزینه های دانشجویی در آلمان ، لینک زیر را کلیک کنید: 

هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

دلیل انتخاب افراد برای تحصیل دندانپزشکی در آلمان

در قسمت زیر به شرح مهم ترین دلایل تحصیل دندانپزشکی در آلمان پرداخته شده است:

  • کشوری پیشرو در زمینه پزشکی و مراقبت های سلامتی به منظور تحصیل دندانپزشکی
  • ارائه دهنده برنامه های آموزش دندانپزشکی به منظور پشتیبانی از دانشجویان بین المللی
  • کمبود در تعداد دندانپزشکان در آلمان و آینده شغلی بسیار روشن
  • بر اساس آمار گرفته شده تعداد نیمی از فارغ التحصیلان دندانپزشکی در آلمان اکنون مشغول بکار در بیمارستان هستند.
  • استفاده از روش درمانی نوین به صورت شبیه سازی با استفاده از عروسک
  • دارای آزمایشگاه های پیشرفته با استاندارد آموزشی مدرن با کیفیت بالا در دانشگاه های پزشکی
  • امکان کار در تمامی بیمارستان های کشورهای اروپایی

شرایط تحصیل دندانپزشکی در آلمان در سال 2020

از آنجا که قبل از انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی، علاوه بر علاقه، آینده شغلی نیز اهمیت بالایی برای افراد دارد، تتحصیل دندانپزشکی در آلمان به علت آینده شغلی قابل توجه خود، بسیار مورد تقاضاست. تحصیل دندانپزشکی در آلمان نیز بسیار دشوار و بر خلاف بسیاری رشته های دیگر، مستلزم کنکور ورودی است. برای ورود به رشته دندانپزشکی در دانشگاه های آلمان در سال 2020 دو راه وجود دارد. در روش اول، لازم است در یک کنکور ورودی شرکت کرد. این امتحان به زبان آلمانی است بنابراین حداقل سطح لازم برای اینکه بتوان در این امتحان شرکت کرد، سطح B2 خواهد بود. کنکور ورودی دو ماه قبل از شروع به تحصیل دندانپزشکی در آلمانبرگزار می شود. نظام تحصیلی آلمان رایگان هست.

راه دوم ورود تحصیل دندانپزشکی در آلمان، شرکت در دوره های کالج است. دوره کالج یک ساله بوده و طی دو ترم، دروس زیست شناسی، زبان و شیمی آموزش داده می شود. شایان ذکر است که دوره کالج فاقد شهریه بوده و از شرایط ورود به آن، ارائه مدرک زبان آلمانی است. در دانشگاه های دولتی آلمان، پذیرش در رشته دندانپزشکی یک بار در سال، در ماه سپتامبر، انجام می شود. این دانشگاه ها برای ترم ژانویه ورودی ندارند. بنابراین اگر فرد به نیم سال اول، یعنی سپتامبر نرسد، باید تا سال بعد منتظر بماند.

تحصیل دندانپزشکی در آلمان

بازه زمانی تحصیل دندانپزشکی در آلمان

برای تحصیل دندانپزشکی در آلمان ، محدودیت سنی وجود ندارد. اما اگر بین دوره های تحصیلی شما فاصله افتاده باشد، امکان دارد سفارت آلمان درخواست ویزای تحصیلی آلمان شما را رد کند. از این رو برای افرادی که بالاتر از 26 سال دارند گرفتن ویزای تحصیلی در رشته دندانپزشکی دشوار خواهد بود. تحصیل دندانپزشکی در آلمان حداقل 5 تا 6 سال، یعنی 10 تا 12 ترم طول می کشد. این 5 یا 6 سال در 2 دوره برگزار می شوند؛ دوره اول حدود 4 تا 5 ترم بوده و شامل دروس علوم طبیعی (فیزیک، شیمی، زیست شناسی و جانورشناسی) و مبانی پزشکی (فیزیولوژی، بیوشیمی و آناتومی) می شود.

بعد از اتمام این دوره، دانشجویان در آزمونی دولتی شرکت می کنند. در صورت موفقیت در این آزمون، وارد مرحله بعدی می گردند که دوره اصلی و عملی محسوب می شود. این دوره شامل سخنرانی ها، سمینارها، دروس آزمایشگاهی و آموزش عملی می شود. بعد از گذراندن این دوره دانشجویان باید یک دوره آموزش عملی در مراکز درمانی (کلینیک ها و بیمارستان ها) بگذرانند. بعد از اتمام این دوره، دوباره دانشجویان باید در آزمون شرکت کنند. با قبولی در آزمون، دانش آموخته می تواند تخصص خود را انتخاب کند. از جمله تخصص های ممکن، جراحی دهان و دندان، ارتودنسی و غیره است.

تحصیل دندانپزشکی در آلمان

دانشگاه های معتبر در رشته دندانپزشکی در آلمان

30 دانشگاه آلمان رشته دندانپزشکی را ارائه می کنند. در ادامه لیستی از برخی دانشگاه های مطرح این رشته که تحصیل در آن ها رایگان است، معرفی شده اند:

  • دانشگاه هایدلبرگ
  • دانشگاه هومبولت زو برلین
  • دانشگاه لودویگ ماکسیملیانس مونیخ
  • دانشگاه مینه سوتا فرانکفورت
  • دانشگاه ابرهارد کریل تایتینگن
  • دانشکده پزشکی هانور
  • دانشگاه بن
  • دانشگاه کلن
  • دانشگاه گوتینگن
  • دانشگاه آخن RWTH
  • دانشگاه اولم
  • دانشگاه مونستر
  • دانشگاه آلبرت لودویگز فریبورگ
  • دانشگاه هامبورگ
  • دانشگاه آزاد برلین

 

منبع: www.emigrationplus.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی