مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

بهترین شهرهای آلمان برای کار - کلن

برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در کلن را توضیح می دهیم.

کار درکلن

کلن

کار در کلن شهری که قدمتی طولانی دارد و دارای چندین بنای قرون وسطایی است که جامعه معاصر را به عنوان شاهد آن زمان تحت تأثیر قرار می دهد. کلن به دلیل میراث فرهنگی که دارد ، یک مقصد مهم مسافرتی در اروپا محسوب می شود و همچنین دانشجویان زیادی را به سمت دانشگاه های این شهر جذب می کند. نه تنها بسیاری از دانشجویان عاشق این شهر زیبا هستند و امیدوارند که پس از اتمام تحصیل بتوانند در این منطقه شغلی پیدا کنند - کلن نیز پیشنهادات دیدنی زیادی دارد. Rhine که از وسط شهر سرچشمه می گیرد ، هنگامی که هوا خوب است فضا را دلپذیر می کند و مقصدی محبوب برای ساکنان و گردشگران است. با توجه به راین ، در کلن چهار بندر نیز وجود دارد که برای حمل بار استفاده می شود و فرودگاه بین المللی کلن / بن دسترسی کامل از طریق ترافیک هوایی را تضمین می کند.

کار درکلن

کار در کلن

کار در کلن به عنوان یک شهری که خود را نه تنها در دوران کارناوال معرفی می کند بلکه برقراری ارتباط را برای تازه واردان در آن نیز نسبتاً آسان است. به خصوص در زمینه های رسانه و فناوری اطلاعات ، این شهر طیف گسترده ای از زمینه های حرفه ای جالب برای ارائه دارد که در این بین تعداد زیادی از جوانان شاغل هستند. سایر بخش های اقتصادی ، مانند صنعت بیمه ، صنایع شیمیایی و خودرو ، گزینه های مختلفی را برای یک زندگی حرفه ای جذاب برای کار در کلن ارائه می دهند. شرکت های بزرگ و مشهور در اینجا مستقر هستند و در موقعیت های متنوعی فرصت های شغلی را برای کار در کلن ارائه می دهند. هرکسی که به دنبال کار در کلن در صنایع غذایی یا صنعت نشر است ، کارفرمایان مختلفی را نیز در کلن پیدا می کند که خوشحال هستند که متخصصان اختصاصی را استخدام می کنند. بخش خدمات با حدود 80 درصد از نیروی کار بیشترین سهم بازار کار را به خود اختصاص داده است. صنعت مراقبت های بهداشتی همچنین منطقه ای مهیج است. تحقیقات سنی در موسسات مختلف تحقیقات پزشکی انجام می شود ، به همین دلیل کار در کلن نیز یکی از مکان های برتر در این زمینه در سطح بین المللی است.

کار درکلن

نمابشگاه و کارناوال در کلن

کلن به عنوان یک مکان نمایشگاه تجاری و کارناوال کلن نباید به عنوان یک عامل اقتصادی دست کم ارزیابی شوند. نمایشگاههای تجاری بیشماری در کلن برگزار می شود و غرفه داران و بازدید کنندگان از سراسر آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر را به خود جلب می کند. موقعیت مکانی مرکزی نمایشگاه به تنهایی باعث می شود نمایشگاه کلن به یکی از جذاب ترین مراکز نمایشگاهی تبدیل شود. در ارتباط با نمایشگاههای تجاری متعدد و مهم ، تعداد زیادی از شغل های جالب به ویژه در صنعت رسانه و فناوری اطلاعات ایجاد می شود. کارناوال کلن نیز بسیار جذاب است. میهمانان و بازدید کنندگان بین المللی از نقاط مختلف آلمان در این مدت در خیابان های کلن فروش عظیمی را تضمین می کنند. رستوران ها ، صنعت هتلداری و همچنین حمل و نقل بیشترین فایده را از فصل کارناوال دارند. اعداد و ارقام نشان می دهد که تجارت کارناوال چقدر سودآور است: حدود 3000 شرکت در طول سال از تجارت کارناوال درآمد می کنند و حدود 40،000 نفر را استخدام می کنند.

 

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی