مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

بهترین شهرهای آلمان برای کار - مونیخ

برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در مونیخ را توضیح می دهیم.

کار در مونیخ

مونیخ

برای کار در مونیخ در پایتخت باواریا ، متخصصان و مدیران بطور متوسط ​​70.600 یورو در سال حقوق ناخالص دریافت می کنند. ترکیبی گسترده از شرکتهای در ابعاد و صنایع مختلف و همچنین شبکه نزدیک شرکتهای پیشرفته مانند BMW ، زیمنس یا آلیانز قدرت اقتصادی مونیخ را امکان پذیر می کند. حقوق و دستمزد بالایی به خصوص در صنعت بیمه با متوسط ​​80000 یورو ، میانگین حقوق بیمه در آلمان 62،687 یورو است. در این صنعت ، کار در مهندسی برق ، مهندسی دقیق و اپتیک ارزشمند است ، زیرا بالاترین حقوق کار در مونیخ منتظر شماست. در صنعت خودرو نیز مونیخ 79400 یورو بسیار خوب درآمد دارد.

کار در مونیخ

شرکت های بی شماری در مونیخ به دنبال نیروی کار ماهر هستند و تعداد زیادی از کارکنان دوست دارند در مونیخ زندگی کنند. در ابتدا به نظر می رسد کار در مونیخ خوب است ، اما خیلی راحت نیست. زیرا فضای زندگی در مونیخ (مخصوصاً در مرکز شهر مونیخ) کمیاب است و اجاره آن گران است. به عنوان یک قاعده ، آپارتمان های موجود در مرکز شهر فقط توسط دانشگاهیان پردرآمد امکان پذیر است. کارگرانی که درآمد کمتری دارند اغلب به حومه یا مناطق اطراف تغییر می کنند و مجبور به رفت و آمد می شوند.

تنوع صنعتی

با این وجود هرکسی کار در مونیخ و آپارتمانی پیدا کرده است می تواند منتظر زندگی در شهری با سطح اقتصادی بسیار بالا باشد. گروه های زیادی در مونیخ مستقر هستند ، از جمله هفت شرکت از 30 شرکت DAX. بعنوان مثال ، کارفرمایان برتر مونیخ برخی از موسسات حسابرسی ، مشاوره مدیریت ، بلکه مؤسسات تحقیقاتی نیز هستند. تنوع روش های زندگی در این شهر قابل زندگی بی حد و حصر است. مهم نیست که کدام صنعت را می خواهید یا به کدام شعبه حرفه ای تعلق دارید - برای کار در مونیخ کارفرمای مناسبی پیدا خواهید کرد. مهندسی مکانیک و صنعت وسایل نقلیه از اهمیت ویژه ای برای مونیخ به عنوان یک مکان تجاری برخوردار هستند. علاوه بر این ، مونیخ همچنین یک مرکز بیمه شناخته شده و مکانی مهم برای صنعت رسانه است. هم ناشران و هم شرکتهای صنعت فیلم و تلویزیون در اینجا خانه و استودیو فعالیت می کنند.

کار در مونیخ

محل IT - ایسار مونیخ

برای کار در مونیخ شاخه دیگری که در حال رشد است گردشگری است. این نه تنها توسط Oktoberfest ، که میهمانان بی شماری بین المللی را به خود جلب می کند ، بلکه همچنین با تنوع نمایشگاه های تجاری ، کنگره ها و رویدادهای ورزشی نیز تضمین می شود. مونیخ همچنین در صنعت فناوری اطلاعات نامی برای خود ایجاد کرده است که از این طریق شرکت های مختلفی نیز در این شهر مستقر شده اند. تراکم شرکت های فناوری اطلاعات در این مکان ، شهر مونیخ و اطراف آن را با نام مستعار "دره ایسار" به دست آورده است. این منطقه یکی از مهمترین و در صورت مهم ترین مکان IT در آلمان نیست و صدها هزار کارگر را در این صنعت به کار می گیرد.

 

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی