مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

اقامت ازدواج در آلمان - مدرس زبان آلمانی

به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

اقامت ازدواج در آلمان

ثبت ازدواج در آلمان که به صورت درخواست به نزدیک ترین دفاتر ثبت و اسناد( آمار حیاتی: مربوط به ثبت ازدواج و تولد) می باشدو پس از آن درخواست شما را به دادستانی انتفال می دهند ، نتیجه آن به دفتر ثبت و اسناد ارجاع می شود، مدت زمان آن تا ۶ ماه قبل از ازدواج میباشد.

اسناد لازم برای ثبت اقامت ازدواج در آلمان:
گواهی تولد
پاسپورت و یا کارت اتحادیه اروپا
گواهی تجرد(در صورت جدایی گواهی طلاق، گواهی فوت )
عدم سوء پیشنه
هزینه های مربوطه

اقامت ازدواج در آلمان

رای ثبت اقامت ازدواج در آلمان باید اسناد ذکر شده به همراه اصل و تایید شده در آلمان ارسال شود و مدارک به زبان آلمانی ترجمه شود. از تاریخ گواهی ها و مدارک نباید بیشتر از ۶ ماه بگذرد.پروسه ثبت اقامت و ازدواج در آلمان بین ۵ تا ۶ هفته می باشد، تا زمانی که گواهی تایید دریافت نشود نمی توان ازدواج قانونی کرد، و قانون زوجین را باید تایید کند.

شرایط اساسی برای اقامت ازدواج در آلمان اینکه هر دو طرف باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند تا واجد شرایط برای ازدواج در کشور آلمان باشند، در غیر این صورت رضایت والدین و قیم مورد نیاز می باشد.
حداقل باید در آلمان ۲۱ روز اقامت داشته باشند ، تا بتوانند قصد ازدواج قبل پروسه قانونی مشخص کرد.
پس از دریافت گواهی ثبت ازدواج در آلمان ، حضور دو شاهد اجباری می باشد با توجه به اینکه مراسم در آلمان برگزار می شود همراه داشتن مترجم لازم است.

پس از ازدواج در کشور آلمان با شهروند آلمانی و دریافت اقامت ازدواج در آلمان حق اشتغال و کار کردن را دارند.

اقامت ازدواج در آلمان

اخذ شهروندی از طریق اقامت ازدواج در آلمان

بعد از اقامت ازدواج در آلمان با شهروند آلمانی برای اخذ تابعیت آلمان می توان اقدام نمود، به طور کلی بعد از دو سال ازدواج و زندگی با شهروند آلمانی و سه سال اقامت در آلمان در صورت اینکه دارای شرایط لازم باشد می توان تابعیت آلمان را اخذ کرد، این شرایط شامل :

منابع مالی کافی
مهارت در زبان آلمانی۱ b
سوگند به وفاداری در آلمان

ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی ممنوعیتی ندارد، پس از صلاحیت داشتن و تایید ازدواج قانونی توسط دولت می توان اقامت ازدواج در آلمان دائم  و حداقل دو سال زندگی با شهروند آلمانی ، تابعیت آلمان را بدست آورد. همچنین از طریق اقامت و ازدواج در آلمان می توان حق کار و تحصیل داشت.

 

منبع: www.malekpourlaw.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی