مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

مزایا و معایب زندگی در آلمان - مدرس زبان آلمانی

ترتیب مزایا و معایب زندگی در آلمان می تواند اطلاعات خوبی را برای مهاجرت شما فراهم کند. بررسی ها نشان می دهد، شرایط زندگی در آلمان به طریقی است که شما در برلین استرس شهرهای بزرگ را مانند لندن، پاریس یا نیویورک پیدا نمی کنید. آرزوها خیلی بیشتر برآورده می شوند. کشور آلمان به کل دارای مقدار زیادی فضای سبز، جنگل ها، دریاچه ها و شبکه ای متراکم از مسیرهای چرخه ای و حمل و نقل عمومی خوب است. برلین پایتخت این کشور نیز حتی دارای سواحل شنی است که در تابستان بسیار محبوب هستند.

مزایای زندگی در آلمان

مزایای زندگی در آلمان بسیاری از زیباترین و دیدنی ترین جاده ها در اروپا می باشد و می تواند مانند بهشتی بر روی زمین برای مسافران و گردشگران باشد. اما با این حال شما برای رفت و آمد و جابه جایی نیازی به خودرو شخصی ندارید، چرا که آلمان دارای شبکه بسیار موثر و کارامدی برای حمل و نقل عمومی در سراسر کشور می باشد و شما می توانید برای رفت و آمد خود از اتوبوس یا مترو یا قطار استفاده کنید.

مزایای زندگی در آلمان

تطبیق با شرایط و وفق دادن خود با محیط
به دلیل رفت و آمد هزاران مسافر و گردشگر به صورت سالانه به آلمان، مردم محلی به شرایط عادت کرده اند و به خوبی از گردشگران استقبال می کنند، علیرغم نداشتن و ندانستن علم زبان به صورت کافی اگر شما فردی خوشرو و خوش برخورد باشید به راحتی می توانید با دیگران ارتباط برقرار کرده و ارتباط دوستانه داشته باشید که از دیگر مزایای زندگی در آلمان است.

دسترسی آسان
از مزایای زندگی در آلمان با توجه به موقعیت مرکزی آن در اروپا، سفر به نقاط بسیاری و گردشگری و سیاحت در اروپا بسیار آسان خواهد بود و به راحتی می توانید به هرجا که می خواهید سفر کنید.

وقت شناسی
به عنوان یک قانون کلی از دیر رسیدن پرهیز کنید و تا حد ممکن وقت شناس باشید. از مزایای زندگی در آلمان وقت شناسی است که یک موضوع بسیار مهم و جدی در آلمان می باشد و رسیدن بعد از زمان مشخص مورد قبول و پسند افراد نیست

خدمات بهداشتی و درمانی
از دیگر مزایای زندگی در آلمان بیمه درمانی اجباری می باشد و شما می توانید مطمئن باشید که سیستم خدمات درمانی بسیار معتبر و عالی در آلمان برقرار است. شما می توانید بیمه عمومی و یا خصوصی را برای خود انتخاب کنید و به صورت کاملا مطمئن از آن استفاده کنید.

مزایای زندگی در آلمان

جالب و سرگرم کننده
از مزایای زندگی در آلماناین است که شما می توانید در مکان های عمومی فعالیت های مورد علاقه خود و یا هنری که دارید را انجام بدهید و یا از دیدن هنرها و فعالیت های دیگران لذت ببرید چرا که قوانین این کشور در این مورد آزاد است و مانعی برای فعالیت های تفریحی و هنری وجود ندارد و آلمان یک کشور آزاد و غنی از فرهنگ است و مردم از هنرنمایی شما لذت می برند و استقبال می کنند.

مزایای زندگی در آلمان

معایب زندگی در آلمان

از جمله معایب این کشور می توان به ضعف برنامه های تلویزیونی و خدمت رسانی و سرویس دهی رستوران ها و کافه ها نسبت به آنچه که استاندارد است اشاره کرد. نداشتن سیستم های تهویه هوا و همچنین وجود تنها سه ماه گرم در سال می توان از جمله معایب این کشور باشد. همچنین آزادی بیان در این کشور محدود می باشد که به دلیل گذشته تاریک آلمان می باشد. از نظر سیاسی ترس اجتماعی غالب است به دلیل تعصب و جهلی که می توان گفت ناشی از حکومت از هم پاشیده نازی می باشد و از جمله عواقب آن است.در مراکز رسمی کشور ایده ها اغلب نادیده گرفته می شوند و کمتر مورد پذیرش هستند.

منبع: www.estahbanaty.org

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

مدرس زبان آلمانی

مدرس زبان آلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی