مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

سوغات آلمان - مدرس زبان آلمانی

سوغات آلمان که کشوری است زیبا که در کنار پارک های تمیز و دوست داشتنی، قلعه های دیدنی و آسمان خراش های فوق العاده، مراکز خرید و سوغاتی های جذاب زیادی داره و وسوسه خرید از همان لحظه ورودتون به  کشور در فرودگاه چنان همه وجودتون رو فرا می گیره که به سختی می تونید در برابرش مقاومت کنید. باید بدونید در کنار همه جذابیت های مدرن و به روز این کشور، صنایع دستی و دست سازه های فوق العاده دوست داشتنی در گوشه و کنار شهر های مختلف اون پیدا میشه که می تونه زیبا ترین سوغات آلمان و یادگاری از سفرتون باشه.

همیشه بهترین سوغاتی ها یا یادگاری هایی که می تونید همراه خودتون از سرزمینی دور بیارید، چیزیه که شما رو بیشتر از همه به یاد خاطرات شیرین سفرتون بندازه و دوستانتون رو به اندازه کافی حیرت زده و خوشحال کنه و در کنار همه این ها شاید مقرون به صرفه بودن سوغاتی که میخرید هم اهمیت زیادی داره و اینکه بتونید اون رو به راحتی در کیفتون جا بدید و تا کشور خودتون حمل کنید!

سوغات آلمان

مهم ترین سوغاتی های آلمان

سوغات آلمان که کشور مدرنیه ولی به خاطر وجود فرهنگ غنی و روستاهای زیادی که داره هنوز هم سنت ها و صنایع دستی بی نظیرش رو حفظ کرده و سوغاتی های مدرن و جذابی داره که می تونه بهترین یادگاری از سفرتون به این کشور دوست داشتنی باشه. در این کشور در فروشگاه های مختلف اون می تونید انواع سوغاتی های جالبی رو خریداری کنید که هرکدام از اون ها می تونه لحظه های شیرین سفر رو دوباره براتون تداعی کنه…

ماگ های مخصوص سوغات آلمان

ماگ های مخصوصی با طرح های جذاب که شاید اونقدر ها کاربردی به نظر نیاد اما خریدن اونا به عنوان سوغاتی از هر چیز دیگه ای در آلمان رایج تره. این ماگ ها انواع مختلفی دارند که با جنس ها و طرح های مختلف هستند و می تونید با توجه به بودجه و طبق سلیقه خودتو یکی از اون ها رو انتخاب کنید.

سوغات آلمان

لباس های اصیل آلمانی سوغات آلمان

شاید انتخاب این لباس ها به عنوان سوغاتی چندان به صرفه نباشه اما باید بدونید که یکی از بهترین گزینه هاست که بیشتر در ایالت بایرن در جنوب آلمان پیدا میشه. قیمت لباس هایی که جنس اون ها از ابریشم باشه تقریبا از ۸۰۰ یورو شروع میشه. هدیه ای درجه یک که می تونید اون برای کسی که واقعا دوستش دارید بخرید.

ساعت های کوکو سوغات آلمان

آلمان هم مثل سوئیس ساعت های مشهوری داره و برای همین این ساعت ها معمولا خیلی با کیفیت و گران هستند. البته ممکنه حمل این ساعت ها به عنوان سوغاتی کمی سخت باشه ولی اگه تصمیم گرفتید از این مدل ساعت ها خریداری کنید حتما گزینه مناسبی رو انتخاب کنید و حسابی بسته بندیش کنید. این ساعت ها به طور شگفت انگیزی زیبا و ظریف هستند و در طرح ها و شکل های مختلفی هم به فروش می رسند.

سوغات آلمان

شکلات های آلمانی سوغات آلمان

شکلات های آلمانی یکی از بهترین گزینه ها برای سوغاتی هستند و خیلی از اون ها به صورت مهم ترین جاذبه های آلمان یا هر شکل دوست داشتنی دیگه ای طراحی شدند.

آویز ها و مجسمه های کریسمس سوغات آلمان

شاید فکر کنید چرا باید از آویز ها و مجسمه هاس کریسمس به عنوان سوغاتی استفاده کنید ولی بهتره بدونید که در  آلمان می تونید انواع آویز ها با اشکال مختلف و دوست داشتنی و شکلات ها و کوکی های آویز و کلی چیز های واقعا جالب رو خریداری کنید که می تونه از هر یادگاری دیگه ای در سوغات آلمان جذاب تر باشه. علاوه بر آویز ها می تونید از انواع عروسک ها و مجسمه های مختلف کریسمس برای سوغاتی خریداری کنید. جنس خیلی از اون ها چوبیه و بعضی ها از سفال و سرامیک و یا حتی شکلات درست شدن و موقع خرید اون ها هم واستون باشه تا عبارت made in germany روی اون ها هک شده باشه و چیز های چینی ارزون قیمت رو با قیمت آلمانی خریداری نکنید.

کشتی در بطری سوغات آلمان

از سوغات آلمان که شاید به محض دیدن اون در فروشگاه یکباره عاشقش میشید و وقتی اون رو با خودتون به خونه بیارید بیشتر از هر چیز دیگه ای با نگاه کردن بهش لذت میبرید و از قرار دادن اون در سالم پذیرایی خونه تون حس فوق العاده ای پیدا می کنید.  این بطری ها بیشتر در هامبورگ فروخته میشن و یکی از بهترین سوغاتی های این شهر محسوب میشن که سایز ها و قیمت های متفاوتی دارند که می تونید با توجه به بودجه گزینه مناسبی رو انتخاب کنید.

ظروف چینی آلمان سوغات آلمان

یکی از سوغاتی های فوق العاد زیبایی که بر خلاف بقیه چیز ها می تونید اون رو در آلمان با قیمت مناسب تری خریداری کنید. بهترین ظروف چینی معمولا از ۳۰ تا ۴۰ یورو هستند و اگه برای آوردنش به خونه مشکلی ندارید باید بدونید که ظروف چینی از بهترین گزینه های سوغاتی آلمان محسوب میشن.

علاوه بر این ها در آلمان هم می تونید مثل هر کشور دیگه ای نماد های مختلف این کشور رو از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه ها با طرح ها و جنس های مختلف بخرید و به عنون سوغات آلمان به دوستانتون بدید که مثلا قیمت یک مگنت حدود ۵٫۹۹ یورو میشه.

سوغات آلمان

انواع مجله سوغات آلمان

خیلی از معروف ترین و جذاب ترین مجله های مد و آرایش و هنر های دستی دنیا آلمانی هستند و در این کشور می تونید انواع اون ها رو به عنوان سوغاتی خریداری کنید مجله مدل لباس بوردا، مجله آشپزی Essen & Trinken، مجله GEO و خیلی از مجله های معروف دیگه که قیمت اون ها از هر جای دیگه ای در دنیا ارزون تره.

از کجا سوغات آلمان بخریم؟

معمولا در هر شهر آلمان سوغاتی های مختلفی داره و برای خرید اون ها باید به بازار ها و فروشگاه های مختلفی رجوع کنید به علاوه برای اینکه برای حمل و نقل و رفتن به این مکان ها اقدام کنید بهتره از بهترین جاهایی که در هر شهر میشه ازش سوغات آلمان بخرید اطلاع داشته باشید. مثلا در برلین برای خریدن سوغاتی هایی با قیمت مناسب می تونید سری به فروشگاه Ampelmann بزنید که داخل اون هر چیزی که فکرش رو کنید پیدا میشه. علاوه بر اون Berlin Deluxe و Souvenirs To Go هم گزینه های مناسبی برای خرید سوغاتی در برلین هستند. در فرانکفورت بهتره سری به Dippemarkt، Souvenir-Truhe و Oberoi Souvenirs بزنید. در مونیخ از مناطقی بین Marienplatz  و Hofbräuhaus برای خرید سوغاتی دیدن کنید.

منبع: www.gerdgard.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

مدرس زبان آلمانی

سوغات آلمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی