مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

رشته پزشکی درآلمان - مدرس زبان آلمانی

تحصیل پزشکی در آلمان یکی از رشته های تحصیلی پرطرفدار و رقابتی در آلمان بشمار می رود و همه ساله هزاران دانشجوی بین المللی در دانشکده های پزشکی این کشور پذیرفته می شوند. کشور آلمان جزء اهداف متعالی بسیاری از متقاضیان  برای مهاجرت تحصیلی به آلمان و به ویژه مهاجرت پزشکان به آلمان می باشد. تحصیل پزشکی در آلمان به سبب داشتن دانشگاه های تراز اول متقاضیان کثیری دارد. ازمعتبرترین دانشگاه های کشورآلمان می توان دانشگاه هایدلبرگ را نام برد که در سال ۱۳۸۶ میلادی بنا گشته است و دانشگاه های پزشکی بسیاری مانند دانشگاه پزشکی شهر بخوم ،دانشگاه پزشکی شهر بن ، دانشگاه بنجامین فرانکلین شهر برلین، دانشگاه پزشکی شهر کلن و … را ذکر کرد.

پزشکی درآلمان

امروزه تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان از دوره های آموزشی عملی با کیفیت بالا محسوب می شود و می توان گفت تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان موجب شده این گزینه از شهرت بین المللی برخوردار شود. تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان موجب شده این مراکز با شبکه ای از بیمارستان ها، دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی و کسب و کار ادغام شده باشند. بنابراین آموزش، مراقبت از بیمار و پژوهش یک کل یکپارچه را در تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان تشکیل می دهد که در آن هر کسی، به خصوص دانشجویان، دارای منفعت می باشند.

مانند هرجای دیگری در جهان، آلمان فرصت های بزرگی را برای فارغ التحصیلان در طب ارائه می دهد که عبارتند از استخدام در یک بیمارستان یا تمرینات عملی، استخدام در حوزه ی پژوهش، صنعت، خدمات بهداشت عمومی یا در مدیریت مشاوره و غیره.

علاوه بر کیفیت فوق العاده ی دانشگاه های آلمان در آموزش پزشکی، مراحل اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای آلمان نسبتا آسان و خوب سازماندهی شده است، شهریه ی رایگان، دوره مقدماتی پزشکی و سیاست آلمان در جذب دانشجویان بین المللی پزشکی که به دنبال تحصیل پزشکی دانشگاهی (برنامه های مقطع کارشناسی ارشد) و یا آموزش بیشتر در پزشکی (برنامه های پس از فارغ التحصیلی بین المللی) هستند می تواند منجر به ایجاد چشم انداز شغلی عالی شود. در همه ی دانشگاه های علوم پزشکی آلمانی، آموزش به زبان آلمانی می باشد.

پزشکی درآلمان

پذیرش تحصیلی در رشته پزشکی در آلمان

شرایط تحصیل در پزشکی در آلمان  به دو صورت می باشد. فرد متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی باید شرایط ذیل را داشته باشد.

روش اول : فرد متقاضی در کنکور ورودی ایران قبول شده باشد. یعنی این که به طور کلی برای تحصیل در این رشته افراد باید در آزمون ورودی قبول شده باشند و این آزمون ورودی به زبان آلمانی برگزار می شود که در آن فرد باید دارای حداقل سطح B2 در زبان آلمانی باشد.

روش دوم : فرد متقاضی دارای سند قبولی کنکور ایران نیست که در این صورت او می تواند با ثبت نام کردن در کالج های آلمان و پاس کردن واحدهایی تخصصی در علوم پایه مانند زیست شناسی و دریافت مدرک پایانی آن در آزمون ورودی پزشکی در آلمان شرکت کند. این کالج ها شامل یک دوره ی تحصیلی یک ساله می شوند که دارای شهریه هستند.

اما فراموش نکنید که برای کشور آلمان گپ تحصیلی بسیار مهم است و معمولا فرد نباید دارای سن بالاتر از ۲۴ سال باشد مگر این که دلیل قابل قبولی را به سفارت ارائه دهد. در ضمن شروع سال تحصیلی در رشته های پزشکی در آلمان از اول سپتامبر می باشد. در حال حاضر برخی از دانشگاه های آلمان هیچ شهریه ای برای تحصیل در این رشته دریافت نمی کنند اما به دلیل اعتراضات گسترده ی صورت گرفته اغلب این دانشگاه ها شهریه ای معادل ۵۰۰ یورو برای هر ترم دریافت می کنند.

شرایط تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان

در تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان داشتن مهارت های زبان آلمانی ضروری است. در غیر این صورت شما برای دنبال کردن سخنرانی ها در آلمان یا گفتگو با بیماران آلمانی در مرحله ی عملی دچار مشکل خواهید شد. شما متقاضی تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان باید در یک آزمون زبان قبول شوید  تا نشان دهد که شما سطح مورد نیاز از مهارت در زبان آلمانی را دارید.

پزشکی درآلمان

همچنین شما متقاضی تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان نیاز به دانستن زبان انگلیسی از آن جهت که بسیاری از ادبیات موجود در این رشته به زبان انگلیسی نوشته شده است نیز می باشید. داشتن اطلاعاتی در لاتین مفید است، اما لازم نیست  تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان موجب شده رشته ی پزشکی یک دوره ی بسیار محبوب تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان شود. به همین دلیل داشتن نمرات خوب یک پیش شرط مهم برای پذیرش تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان است. برنامه های آموزشی پزشکی بسیار وقت گیر و دارای بخش های معاینه ی فشرده است. این به این معنی است که شما گاهی اوقات با محدودیت های شخصی خود را تحت فشار خواهید یافت. اگر شما علاقه مند به این رشته هستید میبایست تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان را دانسته و دانش دبیرستانی گسترده ای از زیست شناسی، شیمی و فیزیک داشته باشید هم چنین داشتن درک درستی از اصول علمی پزشکی، ادراک فضایی خوب، و یک میل شدید برای مشاهده و ارتباطات، توانایی های اضافی ای است که می تواند بسیار مهم باشد.

از شرایط تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان اینست که افراد متقاضیتحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان باید دارای دیپلم دوازده ساله باشند و نیز مهم ترین شرط پذیرش در دانشگاه های آلمان قبول شدن در کنکور می باشد. یکی از راه های تحصیل در رشته ی پزشکی در آلمان گذراندن دوره ی کالج و شرکت کردن در امتحان ورودی دانشگاه ها می باشد یعنی دانشجو باید دوره ای به نام studienkolleg را در آلمان گذرانده و در امتحان Feststellungsprüfung شرکت نماید.

منبع: www.malekpourlaw.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی