مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

حمل و نقل در آلمان - مدرس زبان آلمانی

شبکه عمومی حمل و نقل در آلمان واقعا فوق العاده است و از هر نقطه از شهر خیلی راحت می تونید خودتون رو به قسمت های دیگه شهر و یا شهر های اطراف برسونید. باید بدونید آلمان کشور فوق العاده بزرگیه و شاید در طول اوین سفرتون نتونید کل شهر ها و جاذبه های دیدنی اون رو ببینید و اگه در برنامه هاتون قراره حداقل از چندین شهر آلمان دیدن کنید، بهتره بدونید که در بحث حمل و نقل در آلمان استفاده از قطار بهترین راهه و شبکه ریلی این کشور سیستم بی نظیری برای دسترسی به تموم شهر ها و قسمت های اطراف اون داره. اتوبوس ها هم معمولا همه جا در دسترس هستند ولی اینکه شما کدوم گزینه رو انتخاب می کنید به شهری که در اون هستید و زمانی که میخواید به رفت و آمدتون اختصاص بدید بستگی داره.  معمولا استفاده از اتوبوس بیشتر از هر چیز دیگه ای در شهر های مختلف آلمان رایجه و تقریبا اکثر مسیر ها رو پوشش میده. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با شبکه حمل و نقل در آلمان بیشتر آشنا شوید.

حمل و نقل در آلمان

معمولا شهر های بزرگ آلمان ۴ نوع وسیله حمل و نقل متمایز دارند. سریع ترین و رایج ترین وسیله حمل و نقل در آلمان شامل ۵ U-Bahn و ۱۳ شبکه زیر زمینی S-Bahn که در واقع همون مترو ها و یا قطارهای سریع و سیر هستند که استفاده از اون ها طرفدار های بیشتری داره. بعد از اون اتوبوس ها و تراموا ها هم موارد رایجی هستند. اتوبوس ها معمولا برای جابجایی در شب واقعا مناسبند در واقع هزینه این اتوبوس ها نسبت به تاکسی ها در شب ارزون تره فقط سرعت پایین تری داره و مسلما به راحتی تاکسی هم نیست. تراملاین ها هم به انواعی از اتوبوس ها که معمولا سریع تر هستند گفته میشه که خطوط مشخصی دارند و برای همین هم روی مسیر مشخص خودشون حرکت می کنند. علاوه بر این باید بدونید که شهر های بزرگ آلمان منطقه ها یا به عبارتی Zone های مختلفی دارند که هزینه کرایه ها هم در آن ها متفاوت است. معمولا هر شهر ۳ منطقه دارد که بیشتر جاذبه ها در ۲ منطقه اول هستند و فرودگاه ها معمولا در منطقه های دور تر از شهر هستند.

حمل و نقل در آلمان

در آلمان برای اینکه از یک روستای کوچک هم دیدن کنید می تونید خیلی راحت از قطار، اتوبوس و شیکه حمل و نقل عمومی استفاده کنید و لازم نیست ماشین کرایه کنید یا حتی از تاکسی ها که هزینه بیشتری هم دارند استفاده کنید. بهترین کار برای استفاده از شیکه حمل و نقل عمومی در آلمان اینه که از بلیط های هفتگی یا روزانه استفاده کنید تا هزینه هاتون هم کمتر بشه. بهتره بدونید جابجایی از بیشترین فاصله های آلمان با هواپیما کمتر از ۲ ساعت طول می کشه اما وقتی زمان  منتظر موندن در فرودگاه و وقت های تلف شده تون رو هم حساب کنید میبینید که قطار گزینه مناسب تریه.

کارت حمل و نقل در آلمان

حمل و نقل در آلمان

برای استفاده از شبکه حمل و نقل در آلمان باید از کارت های مختلفی که به این منظور وجود داره رو تهیه کنید. برای حمل و نقل در آلمان و خرید بلیط ها با استفاده از ماشین های مخصوصی انجام میشه که در ایستگاه های قطار های سریع و سیر وجود داره و زبان های مشخصی داره و می تونید با انتخاب زبان انگلیسی خیلی راحت بلیطتون رو خریداری کنید. در مورد بلیط های اتوبوس و تراموا می تونید اون رو از طریق راننده ها تهیه کنید. برای استفاده از این بلیط ها باید اون رو مهر کنید و این کار از طریق باکس های زرد و قرمز انجام میشه و در اتوبوس ها و تراوا ها هم فردی بلیط هارو شخصا مهر می کنه. بلیطی که مهر نخورده باشه اعتباری نداره. اگه سگتون هم همراهتونه می تونید در شرایط خاصی در شبکه حمل و نقل عمومی امکان پذیره. فقط استفاده از ماسک دهان برای سگ ضروریه. اگه سگتون اونقدر کوچیک باشه که بتونید مثل یک گربه بغلش کنید می تونید بدون بلیط سگتون رو هم همراهتون بیارید و برای سگ های بزرگ تر حدود ۱٫۵ یورو میشه.

منبع: www.gerdgard.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی