مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

انواع نان در آلمان - مدرس زبان آلمانی

انواع نان آلمانی دارای تنوع بسیاری است و در اینجا به اختصار به چند نمونه از بهترین نان های آلمان می پردازیم.

«Brötchen» (نان رولی):

ازانواع نان آلمانی نان سفید استاندارد است که آن در همه جای آلمان با این نام شناخته نمی شود. برخی از مناطق آلمان نام خاص خود را برای این نوع نان دارند، مانند «Semmeln»، «Wecken»، «Schrippen» یا «Rundstück» که به معنای نان گرد است. همچنین این نان انواع مختلفی دارد، از نان رولی با ساسامی، خشخاش و دانه کدو.

انواع نان آلمانی

«Milchbrötchen» (نان رولی شیری):

ازانواع نان آلمانی  نوعی از نان حلقه ای که از خمیر سفید پف کرده که با شیر، کشمش یا چیپس شکلات درست شده که آن را به نان صبحانه ای مناسب برای کودکان آلمانی تبدیل می کند.

«Hörnchen»»:

ازانواع نان آلمانی یکی دیگر از نان های صبحانه به ویژه برای روزهای یکشنبه، «Hörnchen» یا «شاخ های کوچک» نام دارد که نسخه آلمانی کلوچه هلالی فرانسوی البته با کره بیشتر به شمار می آید. این نان که به شکل هلال ماه است همراه با مربا و شکلات ترکیبی بسیار دوست داشتنی و خوشمزه را تشکیل خواهد داد.

«Vollkornbrot» (نان گندم کامل):

ازانواع نان آلمانی بیشتر قرص های نان نانوایی ها و شیرینی پزی های آلمان از نوع قهوه ای تیره و با تنوع هستند که نان های سالمی به شمار می آیند و نان های کامل گندم بیشترین تنوع را در این میان دارند. این نان معمولاً همراه با پنیر یا گوشت های سرد در هنگام غروب خورده می شوند و محدودیت های قانونی در مورد محتویات آن ها اعمال می شود که باید دستکم حاوی 90 درصد گندم کامل باشد.

انواع نان آلمانی

«Pumpernickel»:

ازانواع نان آلمانی نان غنی تیره که از 100 درصد گندم سیاه ساخته شده از مناطق شمالی آلمان آمده و یکی از مشهورترین نان های این کشور به شمار می آید. این نان برای مدت زیادی در دمای پایین پخته شده و معمولاً همراه با خیار یا ماهی به عنوان دسر سرو می شود. این نان چنان در آلمان پرطرفدار است که تکه های کوچک و برش داده شده آن در سوپرمارکت ها به فروش می رسد.

«Roggenbrot» (نان گندم سیاه):

این نوع نان در واقع شامل تمامی انواع نان گندم سیاه بوده و از لحاظ غلظت و رنگ، بسته به منطقه و ترجیحات مصرف کنندگان و سازندگان می تواند متفاوت باشد.

«Katenbrot»: 

ازانواع نان آلمانی یکی دیگر از نان های قهوه ای تیره که بافتی زمخت و دارای انواع مختلفی است، «Katenbrot» نام دارد که به معنای «نان کاهدانی» است و مانند «Vollkornbrot» همواره در سفره شام آلمانی ها حضور داشته و با پنیر و گوشت سرد خورده می شود.

«Sonnenblumenbrot» (نان دانه آفتابگردان):

همانطور که اسم این نان نشان می دهد، نان «Sonnenblumenbrot» غنی از دانه آفتابگردان بوده و مزه ای شیرین ملایم دارد که آن را به یک گزینه سالم و مناسب برای صبحانه تبدیل می کند. این نان را باید با پنیر و مربای میوه امتحان کرد.

انواع نان آلمانی

«Dreikornbrot/Fünfkornbrot» (آرد سه یا چهار دانه):

این ترکیبات مختلف انواع غلات در میان سالم ترین و بهترین نان های آلمانی قرار دارند. این نان ها با ترکیباتی متفاوت از گندم، گندم سیاه، ارزن، انواع بلوط و ذرت را می توان برای صبحانه، ناهار و یا شام خورده و بهترین گزینه برای همراهی آن سوپ است.

«Brezel» (چوب شور): 

ازانواع نان آلمانی نان نرم که گاهی روی آن نمک پاشیده می شود از مناطق جنوب کشور نشأت می گیرد و با نام «Brezel» شناخته می شود. این نان که با مقدار زیادی کره درست می شود معمولاً همراه با نوشیدنی های آلمانی سرو می شود.
فرهنگ پخت نان در آلمان بسیار مشهور بوده و در سراسر جهان نانوایی های آلمانی یافت می شود.

انواع نان آلمانی

منبع: www.iranhotelonline.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی