مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

صنعت در آلمان - مدرس زبان آلمانی

اگر دقت کرده باشید یکی از مهم ترین و پرکاربردترین بخش های اقتصاد هر کشور، صنعت آن کشور است در مورد کشور آلمان هم همینطور.

صنعت در آلمان نیز نقش مهمی در اقتصاد این کشور و معیشت مردم آن ایفا می کند، به همین دلیل است که صنعت در آلمان اهمیت بسزایی دارد و دولت آلمان، همواره به فکر حمایت از سرمایه گذاران این حوزه است. اگر شما نیز می خواهید درباره صنعت در آلمان بیشتر بدانید با این مقاله همراه ما باشید.

در کشور آلمان چون موضوع صنعت به خوبی جا افتاده و پیشرفت خوبی داشته است، سرمایه گذاران خارجی پروژه‌ های بسیاری را به دست گرفته‌ اند و نتیجه خوبی را برای خود رقم زده اند. با توجه به گزارشات بدست آمده از سال ۲۰۱۶، این کشور سومین صادرکننده کالا و خدمات در جهان محسوب می شود و از جمله مهم ترین آن ها می توان به صنعت خودرو، حمل‌ و نقل هوایی، انرژی و فناوری‌ های زیست‌ محیطی اشاره کرد و لازم بذکر است که صنعت در آلمان یکی از موضوعات مهم برای اقامت افراد در آلمان می باشد.

در کشور آلمان همانند کشور ایران شهرهای صنعتی بسیاری وجود دارد که از جمله مهم ترین شهرهای صنعت در آلمان می توان به شهرهای هانور، مونیخ، فرانکفورت و اشتوتگارت اشاره کرد و همچنین نیز در شرق آلمان از جمله زاکسن، ساکسونی-آنهالت و تورینگن، عمدتا در مناطق لایپزیگ، درسدن، هاله و چنزیت چندین شهرک صنعتی هم وجود دارد که بسیاری از جوانان را مشغول به کار کرده است. در قسمت زیر به برخی از صنایع آلمان اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

 

صنعت خودرو، ماشین‌آلات و حمل‌ و نقل هوایی در آلمان

صنعت در آلمان

این صنعت در آلمان که سرمایه گذاری خوبی بروی آن شده است، صنایع خودرو و ماشین آلات می باشدو بسیار مهم و پر درآمد است که برای ۶۴۱۹ فرد شغل ایجاد کرده است و افراد از کشورهای دیگر بر این تلاش اند تا اقامت آلمان را بگیرند و به این کار مشغول شوند. این صنعت از مزایای خوبی برخوردار است و ریسکی را شامل نمی شود لازم بذکر است که از نظر تولید و فروش خودرو، آلمانی‌ ها در میان کشورهای اروپایی و آسیایی بالاترین رتبه را دارند و بر اساس تخمین زده شده در سال های گدشته، ۴۳ میلیارد در آمد این صنعت بوده است.

 

صنایع شیمیایی و پزشکی

صنعت در آلمان

این صنعت در آلمان برای ۳۳۱ هزار نفر شغل ایجاد کرده است و درآمد بسیار خوبی را شامل می شود. اگر در اخبار و یا رسانه ها دیده اید، کشور آلمان یکی از کشورهای مهم در حوزه صنایع شیمیایی و پزشکی می باشد و یکی از کشورهای صادر کننده به کشورهای دیگر بشمار می آید. این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی از رتبه و امتیاز خوبی برخوردار است و از نظر میزان فروش محصولات شیمیایی، رتبه سوم را کسب کرده است.

 

صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات

صنعت در آلمان

افرادی که می خواهند در این صنعت در آلمان مشغول به کار شوند باید مدرک تحصیلی مربوطه را دارا باشند و به صنایع الکترونیک آشنا باشند. از جمله محصولاتی که در این صنایع تولید شده و به کشورهای دیگر صادر می شود شامل لوازم خانگی، تجهیزات فناوری نانو، سیستم‌های اتوماسیون و نورپردازی می باشد. کشور آلمان در حوزه صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه پنج را کسب کرده است و اکثر شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند شامل استارت‌ آپ‌ها و شرکت‌ های کوچک و متوسط می باشند.

 

صنایع انرژی و فناوری‌ های زیست‌ محیطی

صنعت در آلمان

از میان شرکت های با قدمت زیاد و شرکت های تازه کار، در آلمان شرکت های زیادی هستند که با تولید انرژی سبز و فناوری‌ های زیست‌ محیطی خود در بازارهای جهانی موفقیت چشمگیری کسب نموده اند و خود را به جهانیان ثابت کرده اند. همانطور که می دانید کشور آلمان با تولید برق ۲۰۰ گیگاوات بعنوان یکی ازبزرگترین کشورهای تولید برق در قاره اروپا ثبت شده است و بر این عقیده است که میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا ۸۰ درصد کاهش و مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر را تا ۶۰ درصد افزایش دهد و همچنین نیز کشور آلمان سرمایه‌ گذاری‌ های بسیاری در زمینه تولید وسایل نقلیه برقی و زیرساخت‌ های مناسب برای شارژ این تولیدات انجام داده است.

 

منبع: www.eurovisa24.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

مدرس زبان آلمانی

صنعت در آلمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی