مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

آزمون گوته آلمان - مدرس زبان آلمانی

آزمون گوته آلمان

آزمون گوته آلمان یکی از آزمون هایی است که برای سنجش زبان آلمانی به صورت بین المللی برگزار می شود. این آزمون که در کشورمان ایران نیز توسط موسسه گوته آلمان برگزار می گردد دارای سطوح مختلفی بوده که از A1 تا C2 خواهند بود. لازم است بدانید که شرکت در این آزمون برای تمامی افراد آزاد بوده و صرفا نیاز به حضور در کلاس های آموزشی دوره های زبان آلمانی در موسسه گوته نخواهد بود. بر اساس سطحی که فرد در آن شرکت می کند، در صورت دریافت نمره مورد نظر قبول خواهد شد. یا توجه به اینکه کشور آلمان یکی از بزرگترین و صنعتی ترین کشورهای قاره اروپا و حتی در سطح جهان می باشد، بسیاری از افراد به دنبال ادامه تحصیل و یا موقعیت های شغلی به خصوص در بخش های صنعتی به این کشور مهاجرت می کنند. بنابراین یکی از اساسی ترین نیازها برای این افراد دانستن زبان آلمانی خواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا آنچه می بایست را در مورد آزمون گوته آلمان و جزییات این آزمون بین المللی زبان آلمانی توضیح دهیم.

آزمون گوته آلمان | سطح A1

آزمون گوته آلمان

سطح A1 آزمون گوته آلمان پایین ترین سطح از این آزمون بین المللی می باشد. در این سطح فرد می تواند به جملات ابتدایی و کلمات روزمره که در رابطه با نیازهای عمومی او می باشد تسلط پیداکند. علاوه بر این او می تواند خود را معرفی کرده و سوالات و پاسخ هایی را در ارتباطات روزمره خود به خوبی انجام دهد. این سطح از زبان آلمانی در ایران نیز طرفداران بسیاری داشته و بیشتر افرادی که برای مقاصد کاری و یا دیدن خانواده خود به کشور آلمان سفر می کنند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آزمون گوته آلمان | سطح A2

آزمون گوته آلمان برای افرادی است که سطح A2 را برای زبان آلمانی می گذرانند، توانسته تا با تسلط بر دایره وسیع تری از کلمات، بتوانند ارتباطات بهتری را با اطرافیان خود در مورد مسائل روزمره برقرار کرده و در موقعیت های ساده و معمول بتوانند نظرات و درخواست های خود را بیان نمایند.

آزمون گوته آلمان | سطح B1

آزمون گوته آلمان

در آزمون گوته آلمان در سطح B1 فرد می تواند در مورد تمامی مسائل روزمره گفت و گو کرده، نکات اصلی صحبت ها را درک نموده و در مورد اغلب مواردی که در کشور آلمان با آن برخورد خواهد داشت بتواند صحبت کرده و اصطلاحا از پس خود براید. علاوه بر این فرد می تواند به وسیله جملات ساده در خصوص علاقه مندی های خود صحبت نماید. این سطح از زبان برای افرادی که قصد ورود به کشور آلمان را داشته بسیار مورد استقبال بوده و حتی برای سطوح دانشگاهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

آزمون گوته آلمان | سطح B2

فردی که می تواند در آزمون گوته آلمان سطح B2 را در زبان آلمانی به دست آورد، به سادگی خواهد توانست مطالب مشخص از متون تخصصی را درک کرده و در مورد مسائل تخصصی رشته تحصیلی خود به بحث و گفت و گو بپردازد. علاوه بر این، این سطح از آشنایی با زبان بین المللی آلمانی باعث شده تا فرد بدون نیاز به پیش زمینه ای بتواند با فردی که زبان اصلی او آلمانی است صحبت نموده بدون اینکه این کار برای هر یک از طرفیت دشوار باشد.

آزمون گوته آلمان | سطح C1

آزمون گوته آلمان

سطح C1 در آزمون گوته آلمان به عنوان یکی از سطح های پیشرفته برای این آزمون بین المللی زبان آلمانی به حساب می آید. فردی که این سطح را گذرانده خواهد توانست بخش بزرگی از کلمات سطح بالا را درک نماید. همچنین او می تواند بدون نیاز به تمرکز به صحبت کردن به زبان آلمانی پرداخته و در میان حرف هایش، مکث های طولانی و محسوسی برای پیدا کردن واژگان نکند. سطح B2 و C1 اغلب برای تمامی دانشگاه های آلمانی زبان مناسب خواهند بود.

آزمون گوته آلمان | سطح C2

فردی که توانایی زبان آلمانی او در سطح C2 از نظر موسسه گوته می باشد، می تواند به راحتی هر نوع از مطالبی را خوانده و بدون هیچ مشکلی متوجه شود. چنین فردی همانند کسی که زبان اصلی او آلمانی است می تواند اطلاعاتی را از منابع مختلف جمع آوری کرده و بتواند خلاصه ای درک شده از آنچه می خواهد را بنویسد. علاوه بر این فرد در صحبت کردن بدون مشکل بوده و می تواند به سهولت تمامی نیازهای خود را برطرف نماید.

آزمون گوته آلمان – گواهی نامه | Goethe – Zertifikat

این نوع از آزمون گوته آلمان برای افرادی پیشنهاد می شود که قصد دارند در دوره های دانشگاه های آلمانی شرکت کنند. از سوی دیگر این نوع از آزمون زبان آلمانی برای افرادی که قصد کار یا زندگی در این کشور را دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که یکی از اعضای خانواده آن ها در آلمان زندگی کرده و یا قصد دارند دانش زبان آلمانی خود را به موسسات بین المللی نشان دهند نیز می توانند از این نوع از آزمون گوته آلمان استفاده نمایند. این آزمون گوته آلمان سطح B1 و سومین سطح از سطوح ششگانه جدول GER یا همان مرجع مشترک سطوح مختلف زبان در اروپا می باشد.

آزمون گوته آلمان – تست داف | TestDAF

آزمون تست داف یک نوع دیگر از آزمون گوته آلمان بوده و بیشتر توسط کسانی انتخاب خواهد شد که قصد تحصیل در دانشگاه های آلمان را داشته و یا برای فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی خود به این کشور سفر می کنند. به طور کلی این نوع از آزمون بین المللی گوته برای افرادی است که نیاز به سطح بالایی از زبان خواهند داشت. این آزمون شامل سطوح B2 و C1 می شود که داشتن مدارک آن ها تقریبا در تمامی دانشگاه ها و برای تمامی رشته های دانشگاهی آلمانی زبان مورد قبول خواهد بود. در این آزمون نیز سوالات تخصصی علمی وجود نداشته و تنها سطح زبان آلمانی فرد سنجیده خواهد شد.

 

منبع: www.eligasht.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی