مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

کار در آلمان - مدرس زبان آلمانی

کار در آلمان که کشوری از حوزه اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد. جمعیت آلمان حدود ۸۲ میلیون نفر می باشد و پر جمعیت ترین کشور اروپا است. آلمان بعد از آمریکا و ژاپن سومین قدرت بزرگ صنعتی جهان است. اتحادیه اروپا ۲۸ کشور اروپایی را شامل می شود و اقتصاد اروپا از زمان تشکیل این اتحادیه به صورت یکپارچه درآمده و قوانین کار در کشورهای این اتحادیه هم تقریبأ مشابه شده است. این کشورها همچنین در اعطای اجازه اقامت و تابعیت اکثرأ مشابه عمل می کنند.

همسایگان آلمان از قسمت شمالی دانمارک، از غرب بلژیک و هلند و در جنوب لوکزامبورگ، سوییس، اتریش و فرانسه می باشد و در شرق لهستان و جمهوری چک قرار دارد. دریای شمال و دریای بالتیک راه های ارتباطی آلمان با آب های آزادند.

کار در آلمان

جهت کار در آلمان شایان به ذکر است که آلمان به شدت در داشتن نیروی کار با کمبود و پیری روبرو است، از این رو اقدام به جذب نیروی کار ماهر خارجی می نماید و شرایط کار مناسبی را فراهم آورده است. حقوق بالا، مزایای مناسب و امنیت شغلی بالا از جمله دلایل بسیاری از افراد برای مهاجرت کاری به این کشور می باشد. در برخی از صنایع میزان ساعات کاری 35 ساعت در هفته است. درحال حاضر آلمان بازار کار بسیار خوبی به خصوص برای مهندسان دارد و خدماتی که برای کار ارایه می دهد از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است.

کار در آلمان

 

کار در آلمان برای ایرانیان

کار در آلمان برای ایرانیان و سایر افراد یک مزیت خیلی مهم داشته و آن این است که کار در آلمان می تواند پلی برای اخذ اقامت و در نهایت اخذ شهروندی آلمان باشد که شرایط خاص خود را دارد ولی مهاجرت به آلمان از طریق کار یکی از راه های مناسب و پرطرفدار می باشد.

کار در آلمان برای ایرانیان و سایر ملیت ها دارای شرایط خاصی می باشد و انواعی از ویزاهای کار را دارد که هرکدام ملزومات خود را دارند لذا در این مقاله به بررسی این موضوعات پرداخته شده است.

کار در آلمان

 

منبع: www.malekpourmie.com

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۱)

قسمت ما هم بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی