مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

آب و هوای آلمان - مدرس زبان آلمانی

آب و هوای آلمان به این معنی نیست که می توانید کاملا به پایداری وضعیت جوی این کشور در تمام طئل سال اعتماد داشته باشید. هرچند به طور کلی می‌توانیم بگوییم این کشور دارای تابستان‌های گرم و زمستان های سرد است (البته طولانی مدت بودن جبهه سرد و بارش برف به مقدار زیاد بسیار کم اتفاق می افتد ) بارش باران یک موهبت برزرگ برای متعادل کردن آب و هوا در این کشور است، البته در ماه های تابستانی میزان بارش باران زیادتر است که معمولا این بارش ها غیرقابل پیش بینی هستند.

آب و هوای آلمان و اینکه چه نوع لباسی بپوشید بسته به فصول متفاوت بوده و حجم این لباس ها تغییر می کند، در بهار و تابستان لباس‌های با وزن کم تا متوسط و خنک را باید انتخاب کنید و طبیعتا در فصل های پاییز و زمستان، لباس های گرم و پوشیده چون پالتوها و کاپشن ها را در نظر بگیرید. اگر اهل کوهنوردی هستید و یا به ورزش های زمستانی چون اسکی علاقه دارید، بهتر است لوازم ضد‌آب و اضافی با خودتان به همراه ببرید بدون توجه به ماهی که در آن می‌خواهید سفر کنید.

آب و هوای آلمان غیر قابل پیش بینی است. و پیشنهاد مناسبی است که همیشه لباس های گرم به همراه داشته باشید و حتی ممکن است نیاز به چتر پیدا کنید. ما در اینجا به بررسی اجمالی چهار فصل آلمان و میانگین دمای هوا میپردازیم.

 

آب و هوای آلمان در بهار

آب و هوای آلمان در بهار را برایتان توصیف خواهیم کرد. به محض اینکه اولین باران در این فصل میزند خورشید نمایان میشود ولی هوا بشدت خنک است. با شروع بهار شکوفه های گیلاس در شهر نمایان میگردد که بیشتر در شهر برلین و بن شاهد این زیبایی خواهید بود. فستیوال های بهاره در اواسط ماه مارچ اوج میگیرد. از معروف ترین این فستیوالها ، فستیوال اشتوتگارت میباشد. هر شهری فستیوال مخصوص به خودش را دارد.

آب و هوای آلمان

آب و هوای آلمان در بهار غیرقابل اعتماد است و مردم اکثرا ترس از بارش برف تا اوایل ماه آپریل را دارند. ماه آپریل از نظر آب و هوایی بسیار ناشناخته است و اکثرا بارش های رگباری که موجب تگرگ میشود را در پی خواهد داشت. در ماه مارچ میانگین کمترین دما ۳۳ درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما ۴۷ درجه فارنهایت میباشد. در ماه آپریل میانگین کمترین دما ۳۹ درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما  ۵۸ درجه فارنهایت میباشد. در ماه می کمترین میانگین دما ۴۷ درجه فارنهایت و میانگین بالاترین دما ۶۷ درجه فارنهایت میباشد.

هر فردی در آلمان عاشق تابستان است. تفریحات برنامه ریزی شده و نوشیدنی های متنوع بسیار لذت بخش خواهد بود. فستیوال های فشن و رقص در این فصل بسیار است.

 

آب و هوای آلمان در تابستان

آب و هوای آلمان در تابستان شامل روزهای آفتابی طولانی است که میان دمای ۶۵ تا ۷۵ درجه فارنهایت شناور میباشد. جنوب آلمان گرمترین نقطه را شمال میشود. در این فصل کیوی، انجیر و لیمو در جنوب غربی آلمان رشد میکند. میانگین کمترین دما در ماه ژون ۵۱ درجه فارنهایت و بیشترین میانگین دما ۷۲ درجه فارنهایت میباشد. میانگین کمترین دما در ماه جولای ۵۴ درجه فارنهایت و بیشترین میانگین دما ۷۶ درجه فارنهایت میباشد.

در ماه سپتامبر و اکتبر هوا بشدت دلپذیر و خنک است و از شاخ و برگ های رنگارنگ زیبا لذت خواهید برد. ۳ اکتبر روز اتحاد در آلمان شناخته شده است و تعطیلی رسمی است.

آب و هوای آلمان

 

آب و هوای آلمان در پاییز

میانگین آب و هوای آلمان در پاییز: ماه اکتبر: میانگین کمترین دما در ماه اکتبر ۴۰ درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما ۵۸ درجه فارنهایت است. ماه نوامبر: میانگین کمترین دما در ماه نوامبر ۳۴ درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما ۴۷ درجه فارنهایت است.

ماه ژانویه و فوریه مردم ترجیح میدهند به فستیوال های شهر برلین بروند که بسیار متنوع و جذاب است.

آب و هوای آلمان

 

آب و هوای آلمان در زمستان

میانگین آب و هوای آلمان در زمستان:
ماه دسامبر : میانگین کمترین دما ۲۷ درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما ۴۱ درجه فارنهایت است. ماه ژانویه: میانگین کمترین دما ۲۳ درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما ۴۰ درجه فارنهایت است. ماه فوریه: میانگین کمترین دما ۲۵ درجه فارنهایت و میانگین بیشترین دما ۴۱ درجه فارنهایت است.

آب و هوای آلمان

 

منبع : www.europetourz.net

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

نظرات (۱)

من عاشق سرمای آلمانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی