مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران

آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

مدرس زبان آلمانی

مدرس خصوصی زبان آلمانی در تهران
آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران کتاب منشن مکالمه سطح مقدماتی سطح متوسط A1 A2

 

آداب و رسوم و فرهنگ در آلمان - مدرس زبان آلمانی

هر فرهنگی، سنت‌ها و آداب و رسوم و رفتارهای اجتماعی خاص خود را دارد. آشنایی با نکات مهم رفتاری نظیر سر وقت بودن، حفظ حریم شخصی، رک بودن، اهمیت به محیط زیست و تفکیک زباله از آداب و رسوم آلمانی‌ها است و به شما کمک می کند که بدون کمترین مشکل، با آلمانی‌ها رابطه برقرار کنید.

 

آداب و رسوم آلمانی ها

زبان رسمی کشور آلمان، زبان آلمانی است که حدود ۹۵ درصد مردم این کشور به این زبان صحبت می‌کنند و مسیحیت مذهب رسمی آن است.

 

خانه برای آلمانی‌ها، محیطی برای آرامش و حفظ حریم خصوصی محسوب می‌شود و در نتیجه فقط اعضای خانواده و دوستان نزدیک را به خانه خود دعوت می‌کنند.

 

آداب و رسوم آلمانی ها

یکی از آداب و رسوم آلمانی‌ها، این است که هنگام ورود به هر مکانی حتما سلام می‌کنند و هنگام خداحافظی هم خداحافظ می‌گویند، حتی اگر هیچکس را نشناسند باز هم این رفتار را تکرار می‌کنند و این رفتار باعث می شود که هنگام سفر احساس خوشایندی نسبت به مردم این کشور داشته باشید.

از عادات دیگر و  آداب و رسوم آلمانی‌ها برنامه‌ریزی زمانی بسیار را می توان گفت زیرا در فرهنگ آن ها، اطلاع از اینکه در چه ساعت خاصی باید چه کاری انجام داد به شدت رعابت می‌شود. این برنامه‌ریزی دقیق حتی در قوانین نیز رعایت شده است و مردم می‌دانند که چه انتظاری از زندگی‌شان داشته باشند و می‌توانند بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند. علاوه بر این، حرکت اتوبوس‌ها و قطارها همیشه سر موقع انجام می شود و به ندرت یک یا دو دقیقه تاخیر دارند.

از دیگر آداب و رسوم آلمانی‌ها موضوع بازیافت است که آن  را به شدت جدی می‌گیرند. مردم زمان زیادی را صرف جداسازی زباله‌ها می‌کنند و سطل‌های زباله‌ی مجزایی برای زباله‌های خشک و تر در سطح کشور به چشم می‌خورد. علاوه بر این با پس دادن بطری های شیشه‌ای و پلاستیکی، مبلغی پول دریافت می‌کنند یا این بطری‌ها را در زیر سطل‌های زباله قرار می‌دهند تا افراد نیازمند آنها را برداشته و بابت بازگردان‌شان به مغازه، پول بگیرند.

 

آداب و رسوم آلمانی ها

 

اگر برای مهمانی به خانه یک آلمانی می روید، حتما سر وقت بروید و هدیه‌ای نظیر شکلات یا گل برای میزبان در نظر بگیرید. آلمانی‌ها عادت دارند، هدیه را به محض دریافت، باز کنند. هنگام غذا خوردن، بایستید تا میزبان به شما اجازه نشستن بدهد یا شما را به صندلی خاصی راهنمایی کند. تا وقتی که میزبان شروع به خوردن نکرده است، غذا نخورید و بهتر است برای رعایت ادب، تمام غذای خود را میل کرده و در انتها چاقو و چنگال‌تان را کنار یکدیگر قرار دهید.

 

آداب و رسوم آلمانی ها

 

اینستاگرام

مدرس زبان آلمانی  13 10 022 0992 

لطفا نظرتان را در قسمت پایین درج بفرمایید.

 

 

نظرات (۱)

جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی